SlovenianEnglishCzechItalianGerman

Delfinčki – 4+

RAZVOJNI KONCEPT »BANJANJE®«

Otroci se učijo glede na starost, sposobnosti in že pridobljene izkušnje

Naš koncept BANJANJE® pomeni gibanje v vodi, z namenom razvijati psihomotorični, mentalni, ter socialni razvoj otroka. Z igro dosežemo, da otroci uživajo v vsaki vaji, iz vsake vadbe odnesejo novo zgodbo, ki jim pomaga, da si lažje zapomnijo nove gibe. Otroci se na vadbi igrajo, razvijajo socializacijo in se predvsem naučijo skrbeti zase in za svoje stvari, ter biti samostojni. Cilj našega koncepta ni, da otroci osvojijo vse plavalne tehnike kot v plavalni šoli, temveč je prilagoditev na vodo v tej meri, da se otrok ne boji v njej raziskovati, tudi če je globina. Ni vse v pravilnih tehnikah, tukaj je cilj predvsem motorični razvoj, miselnost, razvijanje gibalnih sposobnosti, orientacija v prostoru, samostojnosti, povezovanje leve in desne hemisfere, ustvarjanje možganskih povezav, izkoriščanje čim večje kapacitete možganov ter odgovornosti v vodi skozi igro. Otrok bo vodo vzljubil in šel z veseljem z Vami plavat. Pokazali mu bomo kako se na spontan način v vodi gibati, sprostiti in igrati, kako potopiti glavo in na koncu celo telo, ter kako lahko izkoristi zdravilne učinke vode. Kako uporabiti svojo plovnost, kako v vodo skočiti in kako voda v nosu ni noben problem. Ker so otroci na vadbi sami, se bomo naučili skrbeti za svoje stvari, se preobleči, stuširati, in počakati starše. Spodbujamo socializacijo in pozitivno tekmovalnost. Obstajajo primerjave s plavalnimi šolami, tukaj gre za razvojni koncept za mentalni, lokomotorni ter socialni razvoj otrok s pomočjo vode, ki otroku v določeni starosti omogoča optimalni razvoj, zato je plavalna tehnika posrednega pomena. Seveda pa je cilj tudi, da čim prej plavajo samostojno. Primerjava našega koncepta s plavalno šolo je absolutno neprimerno. Program zajema prilagajanje na vodo, osvajanje plovnosti, gibanje nad in pod vodo. S počasnimi koraki otroka naučimo, da je strah pred vodo in plavanjem odveč, da se lahko sproščeno tudi potopi in se v vodi igra. Vodno okolje postane zanj prostor za razvijanje, ustvarjanje in navezovanje stikov.

MNENJE OTROŠKE PEDIATRINJE: